Welcome home, Julia!!!



Welcome home, Julia!!!
Acum cateva zile mi-a ajuns acasa un musafir de mult asteptat. Postasul mi-a adus-o pe Julia (Mastering the art of french cooking).

Imi doream demult aceasta carte, si cea mai buna modaliate de ai ura "Bun venit" era ingurarea cu o reteta!!!
And as Julia sad... "good food can Kneal death", reteta asta mi-a detronat toate supele...inclusiv pe cea de brocolli care pana acum era preferata mea....


Potage Veloute Aux Champignons
(Cream of Mushroom Soup)
Supa crema de ciuperci


Ingrediente pentru 4 portii:

2 cepe taiate fin
4-5 linguri de unt - asta inseamna cat 50 gr daca lingurile sunt cu varf
3 lg de faina
sare si piper
zeama de legume sau de pui - eu am folosit de legume
patrunjel taiat marunt
250 gr de ciuperci proaspete - pe cat posibil evitati-le pe cele din borcan

Se topeste o lg de unt. Se lasa la calit bine: ceapa tocata fin si ciupercile, taiate in prealabil julien style. Dupa ce ciupercile nu mai sunt crude, se iau de pe foc si se piseaza cu blenderul. Pasta obtinuta se pune din nou la foc. Se toarna zeama de legume si faina sarea si piperul si se lasa la foc mic, pana cand 2 clocot de 2-3 ori. Eu am avut de o zi inainte o bucatica de piept de pui la grill pe care l-am taiat fasii subtiri. Deasupra se presara patrunjel tocat fin. Julia ar fi servit supa cu crutoane de paine!!!

Eat untill you drop....!!! :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu