Pui in sare

Ingrediente:

• Un pui de 1-1,5 kg
• 1 kg de sare fina
• 100 gr de unt
• 1 lg de busuioc tocat si uscat
• 1 caciulie de usturoi
• Sare
• Piper
• 1 cartof
• 1 ceapa
• 1 morcov
• 3 lg de ulei de masline

Asta e din ciclu „mini-ferma de pui” de la tara...
Incepem prin a face untul aromat. Se pune in mojar untul, usturoiul pisat, sare si piper si frecam totul pana cand obtinem o pasta usor cremoasa.

Dupa ce am spalat si decongelat puiul, il masam pana la epuizare cu untul aromat. Pe sub piele, pe dinauntru si pe deasupra si oriunde mai ajungem cu manutzele...:)) Se umple apoi cu ceapa, morcov si cartof, si se coasa pe la orificii cu niste scobitori...ca sa nu iasa la servit prea cracanat :p


Dupa asta urmeaza o operatiune ce mie una mi-a dat un pic bataie de cap...si a cam rezultat si o tzara de mizerie in urma-i....
Din sare si putina apa facem un aluat , in care „imbracam puiu” . Mie imi place sa il inec in sare...si asta deoarece in timpul procesului de gatire, acesta se va inabusi in sare...iar la servit carnea va fi foarte frageda...Daca il atinge vreo briza de aer cald atunci va denii insa crocant...



Ungem tava cu ulei, punem puiul , si il dam la „bronzat” in cuptorul bine incins cam ptr. O ora.
Eu l-am servit cu cartofi copti cu unt aromat... A fost vedeta serii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu