Polenta Peanbutter Cookies




Cam asa le-ar spune Martha Steward...Asta pentru ca m-am insipirat dintr-o reteta de a ei...but with a touch of Vanilla Scented Kitchen...sorry Martha...nah...nu m-am put abtine Adevarul gol-golut este ca nu ma pot tine de o reteta capo-al-fine indiferent a cui bucatar ii apartine...Imaginati-va ca „am profanot-o” inclusiv pe Julia Child...Am facut acu ceva vreme Potage Veloute Aux Champignons- adica Supa-crema de ciuperci si nu m-am put abtine sa nu adauga ceva de la mine….Am pus fidelute de piept de pui la gratar….Ffff gustos a iesit….Anyway …back to our cookies…Deci sa va povestesc care ii faza cu biscuitii… Era o seara ca oricare alta…defapt o noapte…pe la 23 mai exact …ma plictiseam…si cum aveam chef de ceva dulce..dar nu gretos de dulce mi-am adus aminte de o reteta a Marthei pe care ea o cataloga ca fiind super easy… De obicei cand gatesc la 23 noapte fac chestii elaboroase care ma tin in picioare pana la 4-5 dimineata…dar acum nu prea aveam chef de nopti albe… Asa ca m-am pus la biscuit…

Ingrediente
Cam ptr 24 de biscuiti marisori ai nevoie de :
100 gr de unt
100 gr de unt de arahide
2 oua
100 gr malai
Daca mai cere aluatul mai dauga si cateva linguri de faina
1 esenta de vanilie
100 gr de zahar
Mod de preparare
Untul moale(amble tipuri) le freci cu zahar, oua si esenta. Cand se face o spuma atunci adaugi si malaiul si faina. La mine sincer a fost nevoie de vreo 4 linguri mari . Cantitatea de faina pe care trebuie sa o adaugi difera de cat de mari sunt ouale. Ale mele au fost gigant…si asta ptr ca sunt ecologice. La final vei obtine un aluat moale, pe care il pui in pos. Se tapeteaza o tava cu hartie de copt si spritezi dupa bunul tau plac biscuit in tava…
Se coc si in cuptorul fff bine incins pret de 6-7 minute. I-am facut in 10 minute si tot in atata timp am si mancat juma de tava…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu