Salata de paste colorate si ton



Mi-au placut din totdeauna salatele insa asta o intrece pe toate,si asta nu o zic doar eu. O afirma oricine mi-a gustat salata. Si inca un atu este timpul scurt de executare :)
Incepem cu pastele. Se fierb in apa cu sare si foarte foarte putin ulei., se spala apoi cu apa rece iar apoi se lasa la scurs.
Intre timp ne ocupam de restul ingredientelor
-200 gr ton bucati-in nici un caz maruntit se arunca intr-un vas de salata
-200 gr de masline verzi se taie rondele si se arunca peste ton, se mai pune si o conserva de porumb dulce.
Facem apoi sosul dresing.
O lingura de maioneza, se amesteca cu 100 gr de iaurt fin, condimente dupa gust si preferinta(eu am pus doar sare si piper, si 2 lg de castravete dat prin razatoarea mare.se amesteca sosul cu pastele si restul ingredientelor si.................voila.....a iesit o minunta salata de ton, numai buna prentru o cina mai light.
Mie mi-a luat sa o fac cam 20 de minute ...Te provoc sa imi "bati" timpul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu